به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، صبح امروز دوشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۴، سیدعلی میرکریمی مدیرکل راه و شهرسازی استان پاسخگوی درخواستها و دغدغههای شهروندان در بخشهای مختلف مرتبط با مأموریتهای مجموعه راه و شهرسازی بود.
در این برنامه که بهمنظور تحقق رویکرد شفاف، پاسخگو و مردمی دستگاههای اجرایی برگزار شد، ۱۳ نفر از شهروندان از شهرستانهای مختلف استان بهصورت حضوری با مدیرکل دیدار کردند و مشکلات خود را در زمینههایی همچون طرحهای نهضت ملی مسکن، بررسی وضعیت املاک و اراضی، مسائل حقوقی و روند اجرای پروژههای عمرانی و ساختوساز شهری مطرح نمودند.
در این نشست، موضوعات هر پرونده پس از ارائه توضیحات مراجعان با حضور معاونان تخصصی ادارهکل بررسی شد و در موارد لازم، دستورات لازم از سوی مدیرکل برای پیگیری و تسریع در حل مشکلات صادر گردید.
در این دیدار، معاونان مدیرکل شامل علی فخرانی (معاون مسکن و ساختمان)، مجتبی ایرانپناه (معاون املاک و حقوقی) و علی علیمردانی (معاون مهندسی و ساخت) نیز حضور داشتند و ضمن ارائه توضیحات کارشناسی، تصمیمات لازم برای بررسی میدانی و پیگیری موضوعات شهروندان را اتخاذ کردند.
سیدعلی میرکریمی در حاشیه این ملاقاتها با تأکید بر ضرورت توسعه ارتباط مستقیم مدیران با مردم گفت: برنامه ملاقاتهای مردمی، فرصتی برای لمس واقعی نیازهای جامعه است و باعث میشود تصمیمات ما از پشت میز فاصله بگیرد و بر مبنای واقعیتهای میدانی و خواستههای مردم شکل بگیرد.
وی افزود: با پیگیری مستمر پروندههای ملاقات مردمی، تلاش خواهیم کرد نتیجه رسیدگی به هر مورد در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاع شهروندان برسد تا اعتماد عمومی نسبت به عملکرد مجموعه دولت روزبهروز تقویت شود.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان ضمن قدردانی از همراهی معاونان و کارشناسان حاضر در برنامه، بر استمرار منظم این دیدارها تأکید کرد و گفت: برنامههای دیدار مردمی در راستای تحقق سیاستهای دولت سیزدهم بهصورت هفتگی ادامه خواهد داشت و هدف ما آن است که صدای مردم مستقیماً شنیده و تصمیمات بدون واسطه اتخاذ شود.